Алкохол

19Авг06

Бавно започна да ме убиваш
Започна от сърцето ми
Но аз съм просто влюбен
И завинаги забравен

Може би трябваше да избягам
Преди да разбера
Всяка твоя дума
Е нова рана

В студен свят живееш
В безкрайни реклами
И алкохолни дни
Далеч от своите жертви

Мислех, че ще оцелея
Търсех причина
Или може би разумно обяснение
Защо в твоя мрачен сън
Бавно започна да ме убиваш

В студен свят живееш
В безкрайни реклами
И алкохолни дни
Далеч от своите жертви

9.11.05

No Responses Yet to “Алкохол”

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

