Париж и Виена

19Авг06

Париж е мой
Виена пред нас стои
Нямам нужда от твоите думи
Няма в твоята душа да оставям следи

Лондон чака моето завръщане
В Барселона ще се срещнем
Още преди да съм споменал за сбогуване
Някъде ще се намерим и разделим
А след като ще се разделим
Дали трябва да продължавам да вярвам?

Но ти отново ме видя
Гледах теб от твоя прозорец
Винаги ще спя от дясната страна
Имаме ли нужда от ново начало?
След като всичко е просто минало.

Продължаваш да ме учиш
Но няма нужда да повтаряш това
Винаги съм можел да предизвикал онова
Когато не съм тук дали си все пак до мен?

Но ти отново ме видя
Гледах теб от твоя прозорец
Винаги ще спя от дясната страна
Имаме ли нужда от ново начало?
След като всичко е просто минало.

No Responses Yet to “Париж и Виена”

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

