Тъмна бяла стая

19Авг06

В тъмна бяла стая
Живея аз
Навярно крал на самотата
Или тъмнината
Съм навярно аз
Почти съм сляп
Очите ми са привикнали към тъмнината
На твоите очи
По-добре заключи вратата
Искам да сме само двама
Аз и ти
Вечно заедно в моята самота
Извикай моето име
Слухът ми е привикнал
Към красивия ти тих глас

В тъмна бяла стая
Лежа на студено бяло легло
Вплетен в самотата
На нашите дни
Казвам ти сбогом
Благодаря че ме научи
Да живея малко по-добре

Вече съм слаб
Стените не са добър събеседник
Думи празни обвиват мен
Мен

В тъмна бяла стая
Ням ангел стои пред мен
Бяла рокля
Бял сатен
Тъмни сенки покриват реалността
Всичко отива бавно
Бавно
В пропастта
Думи празни
Обвиват мен
Мен

Благодаря че ме научи
Да живея малко по-добре

10.11.05

No Responses Yet to “Тъмна бяла стая”

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

