Soul effects

19Авг06

Вероятно аз ще съм този
Който ще разочарова
Мога да гледам само как времето отминава
Мога да гледам само как сънищата умират
А мечтите ми отново летят

Аз винаги ще съм викащия за помощ
Винаги търсещия съжаление
Винаги бунтуващ в смирение
Аз съм твоя клоун
Не те карам да се смееш
Но отново живееш

Отровни думи
Казващи отровни истини
Студени игли в очите ми
Студен мрак
Студена топлина държи ръцете ни
Не ни кара да се смеем
Но поне отново живеем

No Responses Yet to “Soul effects”

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

