Von

19Авг06

Вече мога да дишам – Без ничия помощ
Вече мога да отварям очите си – Защото вече има какво да виждам
Трябва само да се науча да стъпвам – Ще повървиш ли с мен?
Продължавам да те търся – И неосъзнато от теб да се крия
Въпреки, че в пясъкът по моите ръце – Трудно ще те намеря

Снощи валя дъжд – Има прекрасни огромни локви
Бих искал да плувам в тях – Никой друг не го прави
Можем да го направим заедно – Защо не го направим още днес?

Тази сутрин се събудих – И ти беше до мен
Аз бях до теб – Бяхме заедно
Вече си далеч – Но ме направи поне малко по-щастлив човек

One Response to “Von”

  1. Nice Blog if you get the chance please take a look at http://www.greenhouse-heaters.info

    Thanks


Вашият коментар

