суета

19Окт06

Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free.
Jim Morrison

С присвити очи наблюдавам стари снимки
красиво оформени отминали спомени
но всичко потъмнява, срещу мен и нея застава
нищо не остава вярно на себе си

Гърдите ми потъват
ребрата ми танцуват заедно с нейните
искам да съм някъде другаде
просто да ме няма на снимките ни
само това ме прави щастлив

Искам да бягам без да чувствам болка
по калта, без да оставям следи
моите пръсти по твоя гръб
търсят те и се изгубват

Затвяращи се врати и задушаващ въздух
на аптеки, лекарства, нови уморени сърца
обезводняване в 14.00
повръщам с радост твоите думи
в 17.35 съм на легло и в него намирам моя нов дом

Тя удря по стените и желязните прегради
симфонията на изгубената младост
обзема ушите на всички тук
такава красота
развалена от самоунищожаваща суета

Искам да бягам без да чувствам болка
по калта, без да оставям следи
моите пръсти по твоя гръб
търсят те и се изгубват

И сега, голи и развалени
стоим пред всички
мисля, че разбрах най-важното в живота
гледайки чупливите й пръсти

No Responses Yet to “суета”

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

