Игла в сено

12Дек06

Беше 5 сутринта, но бях буден
и реших да ти напиша нещо
ръцете ми трепереха
но все пак успявах да пиша четливо
отлагах това отдавна, но снощи
чух една песен и се сетих за теб
нямам представа къде си сега, дано си добре и да имаш някой до себе си

Вероятно ще ме попиташ как съм
и аз ще отговоря тривиално
„добре съм, все още посрещам нощните влакове
и имам нужда от иглата в сеното
от нейната искреност
която да запълва празното
която да лекува нараненото“

Чудя се дали след 10 години ще си пишем отново
дали ще ме прегръщаш когато ме виждаш
или просто ще подаваш ръка?
спомням си как те снимах
спомням си как се смееше непринудено
въпреки че не харесваше как го правиш

И пазя надеждата, че след 10 години няма да ти кажа
„Имам нужда от иглата в сеното
да докосва устните ми
с алкохол да усмири моя гняв“

„Моята чаша е празна
и ръцете ми стават все по-сухи
имам нужда от иглата в сеното
от нейната искреност, защото е вече време“

Знаеш, не искам да имам смях на алкохолик
лош дъх, жълти зъби и потно чело
искам да съм чист и млад
в денят, когато ще се върнеш

One Response to “Игла в сено”


  1. 1 Love Is Dead? - най-доброто от 2005-2006 « Let’s follow the cops back home and rob their houses

Вашият коментар

