Липсваш.

30Дек06

Този път искам да кажа
нещо просто и точно
без излишни думи
и за да не стане клиширано
няма да използвам думите
„любов“ и „тъмнина“

Искам да ти кажа всичко, само на теб
но не искам да го разбираш
искам да остане скрито
нещо като неизпратено писмо
или неразбрана песен
обречена да бъде оценена
когато на мен вече няма да ми пука

Ако беше песен щеше да има много китари
и надрусани фалцетни вокали
от онези, които не харесваш
но винаги са означавали много за мен

Липсваш.

Би ми се искало да те попитам
въпреки, че знам, че няма да ми отговориш
защо винаги гледам надолу
дали защото съм млад и вече отречен?

И наскоро се разхождах по брега
и хиляди фотографи снимаха отпътуващия кораб
който щеше да се разбие, за да спаси нечий пари
и с тъпи съболезнования да се скрият лъжи

Липсваш.

И мисля, че си от онези хора
които не се срещат всеки ден
а от тези, които си лягат късно
спят само няколко часа
и намират романтика в това

Които знаят как да ме разсмеят
и да предизвикат моя леко женствен смях
от онези хора, които са смъртно сериозни
когато търсят посока в неясното

Които са красиви, дори и с грозни сенки
от редовно недоспиване
и може би ще се срещнем
след седмица
или месец
или година

Но някой ден
ще достигна до теб
ще те намеря
ако не са ме:
– забранили
– разтреляли
– съвсем случайно убили в училище
– случайно изхвърлили от вкъщи
– или пък размазали на улицата

И сега слушам „Tes Yeux Noirs“ на Indochine
и изпитвам носталгия по Париж
харесва ми как Серж Гинсбург пуши цигара в клипа
и как актрисата се смее в тежката мъгла
но не съм сигурен дали ще замине със Сиркис
сякаш обича танците
повече от влаковете.

Липсваш. Липсваш. Липсваш.
Липсваш в моя живот.
„But I’ll survive your naked eyes“

3 Responses to “Липсваш.”

  1. ….красиво

  2. 2 inat

    Сякаш животът също липсва…

  3. Хм, може и да си прав/а. Някои неща като чувствата осмислят до голяма степен именно живота…а когато те отсъстват или по-скоро не можеш да ги намериш – винаги нещо липсва.


Вашият коментар

