chillout set

05Ян07

Тъй като не бях смесвал от месеци и бях позагубил малко тренинг реших да направя нещо днес. Снощи всъщност си изрових сингъла на Barrel Of A Gun и Soft микса на Underworld ме вдъхнови да направя един по-лежерен и приятен сет. Смесих го от един път, та вероятно има неща, които биха могли да се изчистят, но нямам особено време да го правя перфектен.

Можете да го изтеглите оттук , а траклистът е:

Mercury Rev – Dark Is Rising
Depeche Mode – Barrel Of A Gun (Underworld Soft Mix)
Depeche Mode – Lovetheme
Sigur Ros – Hoppipola
Placebo – Ion
Indochine – Pink Water 3
Andreas Johnson – Please (Do Me Right)
Charlotte Gainsbourg – Everything I Cannot See
The Tears – Southern Rain

One Response to “chillout set”

  1. звучи обещаващо – половината песни са ми известни и ще
    мога да си ги тананикам, а останалите ще ми се самопредставят.
    тъкмо се чудех какво да слушам сега


Вашият коментар

